Rescheduling & Cancellation Policy

We recognize that schedules and our customer needs can change unexpectedly. While we strive to be accommodating, it is important to note that such flexibility can result in costs as well as our technicians missing out on valuable job opportunities. For this reason we hope you understand and appreciate our 24hr notice policy.

TimingCancellation FeeReschedule Fee
More than 24 hours before service appointmentFull RefundN/A
Less than 24 hours before service appointment$49$25

Service Policy

No service or repairs will be provided if a technician refuses to enter a residence due to the presence of animals, insects, unsanitary conditions or unsafe conditions, or is unable to provide service due to equipment that is not readily accessible. Circumstances where equipment is not readily accessible for a technician includes, but is not limited to, instances where your equipment is located in a crawl space, attic or an area where a technician cannot safely or easily access including obstructions by items permanently or temporarily placed on or around the equipment. In such instances, we will not provide service for that equipment and will deem that equipment ineligible for service. 

Additionally, no services or repairs will be provided if there is no individual present on the premises who is at least 18 years old or the age of majority in the jurisdiction in which the services are being provided.

In the event of such unsanitary or unsafe conditions, if your equipment is not readily accessible, or if there is no individual that is the age of majority on the premises, as determined by us acting reasonably, we may immediately cancel and apply the $49 cancellation fee.

———————–

Politique de reprogrammation et d’annulation

Nous reconnaissons que les horaires et les besoins de nos clients peuvent changer de manière inattendue. Bien que nous nous efforcions d’être accommodants, il est important de noter que cette flexibilité peut entraîner des coûts ainsi que la perte d’opportunités de travail précieuses pour nos techniciens. Pour cette raison, nous espérons que vous comprenez et appréciez notre politique de préavis de 24 heures.

TempsFrais d’annulationFrais de reprogrammation
Plus de 24 heures avant le rendez-vous de serviceRemboursement completN/A
Moins de 24 heures avant le rendez-vous de service49 $25 $

Politique de reprogrammation ePolitique de servicet d’annulation

Aucun service ou réparation ne sera fourni si un technicien refuse d’entrer dans une résidence en raison de la présence d’animaux, d’insectes, de conditions insalubres ou dangereuses, ou s’il est incapable de fournir le service en raison d’un équipement qui n’est pas facilement accessible. Les circonstances où l’équipement n’est pas facilement accessible pour un technicien comprennent, mais ne sont pas limitées à, les cas où votre équipement est situé dans un vide sanitaire, un grenier ou une zone où un technicien ne peut pas accéder en toute sécurité ou facilement, y compris les obstructions par des objets placés de manière permanente ou temporaire sur ou autour de l’équipement. Dans de tels cas, nous ne fournirons pas de service pour cet équipement et le considérerons comme inéligible pour le service.

De plus, aucun service ou réparation ne sera fourni s’il n’y a pas de personne présente sur les lieux âgée d’au moins 18 ans ou de l’âge de la majorité dans la juridiction où les services sont fournis.

En cas de telles conditions insalubres ou dangereuses, si votre équipement n’est pas facilement accessible, ou s’il n’y a pas de personne majeure sur les lieux, comme déterminé raisonnablement par nous, nous pouvons immédiatement annuler et appliquer les frais d’annulation de 49 $.